5 Temmuz 2010 Pazartesi

Semih Erden ve NBA














Milli basketbolcu Semih Erden geçtiğimiz günlerde kendini Celtics'li yapan kontratı imzaladı . 2008 yılında Boston tarafından 60.sırada seçilmiş ve 2 yıl kendini geliştirmesi için Fenerbahçe Ülker'de kalmıştı . Biz onu hep uzun kollarıyla yaptığı güzel smaçlar ve ribaundlarıyla bildik . Ama bunlar NBA'de forma giyebilmek için yeterli değil . Fizik olarak NBA'e kesinlikle uygun . 2.13 boyunda . Bu boya uzun kollarını katarsak kendisine ufakta olsa bir boy avantajı edinebilir. Belki biraz daha kaslanıp güçlenmesi gerekebilir .Fakat post oyunu ve şutu çok zayıf .Savunma konusunda da iyi sayılmaz . Semih önce kendini post oyunu konusunda çok geliştirmeli . Çünkü buna çok uygun bir vücut yapısı var . Bu özelliğini geliştirirse uzun kollarıyla iyi işler yapabilir . Tabi kimse Semih'ten Nba'de süperstar olmasını beklemiyor ama kendi yeteneklerini uygulamaya dökebilirse çok iyi bir rol oyuncusu olabilir . Umarım yeterli gelişimi göstererek ligde kalıcı olur , biz Türk basketbolseverler de onu gururla izleriz .

Yazı : Berkay Köfteci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder