
Chris Duhon ile Magic 4 senelik 15 milyon $ karşılığı anlaşmaya vardılar . Orlando'nun yedek guard konusunda bir sıkıntı çektiği biliniyordu . Onu kapatmaya yönelik bir hamle . Orlando'nun onu seçmesindeki en önemli neden iyi bir dış şutör olmasa . 3lük atan oyuncu denilince Orlando yönetiminin gözü dönüyor .Ama kesinlikle 4 senelik 15 milyon etmez . Hele Steve Blake'in aynı süre zarfında ondan sadece 1 milyon $ fazla alacağı düşünülürse , Orlando müsrif davranmış . Bu karışık free agent ortamında biraz daha sabırlı olunabilirdi .
Yazı : Berkay Köfteci
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder