
Lebron James az önce Miami'ye gideceğini açıkladı . Miami'yi seçmesindeki ana faktör ''bugün ve gelecekte kazanan bir takımda oynamak'' istemesiymiş. Lebron-Wade-Bosh aynı takımda boy gösterecek . Gerçekten inanılmaz . Heyecanlanmamak elde değil .Gecenin 5'inde ilk haberi vereyim dedim , yarın uzun bir analiz yapacağım.
Yazı : Berkay Köfteci
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder