Psikopatın biri Lebron'un 6 numaralı Miami formasıyla Cleveland Indians beyzbol maçına gitmiş. Bu maç deplasman maçı değil , Cleveland da oynanan bir maç . İlk videoda elemanın gelişini görüyoruz.
2. video ise staddan çıkarılışını gösteriyor .
Bu adam cesur mu yoksa deli mi karar veremedim . Başka bir ülkede olsa elini kolunu sallayarak o staddan çıkmasının imkanı yoktu . Ayrıca Cleveland taraftarının o formaya verdiği tepki , Lebron'un Miami takımıyla Cleveland karşısına çıktığında göreceklerinin bir önizlemesi olabilir .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder