5 Temmuz 2010 Pazartesi

Amare New York'ta















Amare birkaç saat önce Knicks ile 5 yıllığına yaklaşık 100 milyon dolarlık bir kontrat imzaladı. Knick bunu MSG'nin panosundan büyük bir onurla duyurdu . Amare bu ligin en dominant uzunlarından biri . Özellikle Nash'le oynadıkları pick&roll hücumlarındaki patlayıcı bitirişleriyle çok önemli iş yaptı . Fakat Nash'in dünyada sadece bir tane olduğunu düşünürsek , Amare'nin eskisi kadar dominant olmasının çok zor olduğunu söylemek yanlış olmaz . Çünkü New York'ta ona bu pick&roll pozisyonları oluşturacak kaliteli bir pasör yok .(Lebron gelmezse tabi). Amare New York'un o baş döndüren hızıyla mutlaka Phoenix'teki istatistiklerine yakın istatistikler yapacaktır , belki geçecektir bile . David Lee'nin sezon içinde yaptığı garip double-double'ları (23 sayı 20rb vs) Amare'nin de yapacağını düşünüyorum . Ama yaptıkları sadece istatistik olarak kalacaktır . Çünkü New York , Toronto'yla birlikte ligin savunma yönü en zayıf takımı. Eğer Lebron veya Wade transferini gerçekleştiremezse Knicks , onların dışındaki hangi oyuncuyu alırlarsa alsınlar en iyi durumda Play-off'ta 2.tur görürler . Bu da eminim ki New York gibi büyük bir şehrin hedefi değildir .


Yazı : Berkay Köfteci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder