25 Temmuz 2010 Pazar

Damir Mrsiç Basketbolu Bıraktı



























Fenerbahçe Ülker’in kaptanı Damir Mrsic, 40 yaşında basketbol kariyerini noktalama kararı aldı. Salsabasket.net’in haberine göre; ülkemize 15 yıl önce Netaş formasıyla adım atan ardından Tuborg, Troy Pilsener, Fenerbahçe, Kazan ve Dinamo Moskova formasını giyip yeniden Fenerbahçe Ülker’e dönüp kaptanlık görevini üstlenen usta basketbolcu halen teklifler almasına karşın kariyerini sonlandırdı.

Mrsic, “Basketbolu bıraktım kesin olarak. Düşündüm, taşındım ve zirvede bırakmak istediğime karar verdim. Bunu F.Bahçe gibi büyük bir camiada yapmak en güzeliydi ve ben de en güzelini yaptım. Karşıyaka, Bornova, Mersin, Antalya gibi takımlardan teklifler aldım ama dedim ya hem zirvede hem de F.Bahçe’de bırakmak istedim. Eğer olursa işin idari kısmında görev almak elbette isterim F.Bahçe’de. Orada şimdi yepyeni bir yapı kuruluyor. Spahija geldi, Aydın abi geldi. Bu ekibin içinde bana uygun bir pozisyon varsa ve bana böyle bir teklif gelirse seve seve kabul ederim. Şimdilik beklemedeyim” açıklamasını yaptı.


Kaynak : http://www.basketdergisi.com/mrsic-veda-etti.html


Yorumum : Mrsic bu ülkede spor ahlakı denilince akla ilk gelen isimlerden biri . Harika bir profesyonel . Özellikle Fenerbahçe taraftarının gönlünde çok ayrı bir yere sahip . .Kritik anlarda sorumluluk almaktan hiç çekinmeyen , çok büyük bir şutördü . Fenerbahçe'nin son 4 sene'de kazandığı 3 şampiyonlukta hem liderliği hem kritik şutlarıyla çok önemli bir payı vardı.Keşke birkaç sene daha onu izleyebilseydik
Çıkan söylentilere göre ; Aydın Örs kendisine idari bir görev teklif etmiş . Büyük olasılıkla Fenerbahçe'ye hizmet etmeye devam edecek .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder