Jermaine O'Neal Boston ile 2 yıllığına 12 milyon $ karşılığında anlaştı . Geçen yıl rezalet bir sezon geçirmişti . Özellikle Play-off'ta Boston karşısında yaptığı istatistikler akıl almaz derecede kötüydü. 4.2 sayı ortalamayla tamamlamıştı seriyi . %20'yle şut attığını söylersek rezalet daha anlaşılır hale gelir sanıyorum . 32 yaşına geldi zaten . İlginç olan şey Boston'un veteran oyuncularla kafayı bozmuş olması . Biri gidiyor diğeri geliyor , gerçekten garip . Rondo'yla Fisher'ı takas etsinler tam olsun . Takasa tekrar dönersek , bu haber en çok S.Erden'i üzmüştür . Perkins ve Sheed'in yokluğunda alabileceği 5-6 dklık süreyi de büyük olasılıkla O'Neal'a kaptıracak .
Yazı : Berkay Köfteci
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder