Los Angeles'ın üvey çocuğu Clippers'ın çaylak yıldızı . 2009 draftında ilk sıradan seçilmiş fakat sakatlığı yüzünden sezonu kapatmıştı .Onu izleme şansını bu sene yakalayabildik ve şimdiye kadar gösterdiği performansı düşününce gerçekten çok büyük şansızlık olmuş geçen boş sezon . Bu sene oynadığı 16 maçta 19.3 sayı 11.3 ribaund ortalamaları tutturdu kendisi . Fakat beni rakamlardan daha çok etkileyen şey ; Griffin'in inanılmaz atletizmi . Resmen fizik kurallarıyla dalga geçiyor .Aklın sınırlarını zorlayan bir çok smaç yaptı şimdiden. Hele New York maçında Mozgov'un üzerinden vurduğu bir smaç varki , hayatımda gördüğüm en iyi posterize smaç (bknz. Resim 1 ). 2.08'lik boyuncu nasıl bu kadar çabuk ve yüksek zıplayabilir ? İnanılır gibi değil . Kendisi ile ilgili şimdiden iki lakap hazırlandı .
1)Da-White Howard
2)Hellboy
Eric Gordon'la da takım arkadaşı olduğunu düşünürsek Clippers bu sezonun en izlenesi takımlarından biri oldu .
Yaptığı en iyi 10 smaç derlemesini bu linkten izleyebilirsiniz :