26 Kasım 2010 Cuma

West 3 Ay Yok

http://a.espncdn.com/photo/2010/1124/bos_g_west01_576.jpg 

 Delonte West Çarşamba günü oynanan Nets maçında attığı turnikeden sonra dengesini kaybedip sağ kolunun üzerine düşmüştü . Kontrollerden sonra sağ bilekte kırık olduğu açıklandı . 3 ay uzak kalacak takımdan West. Rondo'nun sakatlığını da düşünürsek Boston'un oyun kurucu mevkinde sıkıntı yaşaması muhtemel . Çünkü sadece Nate Robinson ve Avery Bradley kaldı 1 numara .

''Edit : Danny Ainge de takıma oyun kurucu almayacaklarını söyledi .''

Abi Sen İnsan mısın ?

http://www.slamonline.com/online/wp-content/uploads/2010/11/blakeposter1.jpg 



Los Angeles'ın üvey çocuğu Clippers'ın  çaylak yıldızı . 2009 draftında ilk sıradan seçilmiş fakat sakatlığı yüzünden sezonu kapatmıştı .Onu izleme şansını bu sene yakalayabildik ve şimdiye kadar gösterdiği performansı düşününce gerçekten çok büyük şansızlık olmuş geçen boş sezon . Bu sene oynadığı 16 maçta 19.3 sayı 11.3 ribaund ortalamaları tutturdu kendisi .  Fakat beni rakamlardan daha çok etkileyen şey ; Griffin'in inanılmaz atletizmi . Resmen fizik kurallarıyla dalga geçiyor .Aklın sınırlarını zorlayan bir çok smaç yaptı şimdiden. Hele New York maçında Mozgov'un üzerinden vurduğu bir smaç varki , hayatımda gördüğüm en iyi posterize smaç (bknz. Resim 1 ). 2.08'lik boyuncu nasıl bu kadar çabuk ve yüksek zıplayabilir ? İnanılır gibi değil . Kendisi ile ilgili şimdiden iki lakap hazırlandı .

1)Da-White Howard
2)Hellboy

Eric Gordon'la da takım arkadaşı olduğunu düşünürsek Clippers bu sezonun en izlenesi takımlarından biri oldu .


Yaptığı en iyi 10 smaç derlemesini bu linkten izleyebilirsiniz :