27 Ekim 2010 Çarşamba

Boston'dan Miami'ye Mesaj

http://i2.cdn.turner.com/nba/nba/multimedia/photo_gallery/1010/gameaction1026/images/3.jpg


NBA'de normal sezon Boston Celtics - Miami Heat maçı ile başladı . Celtics , sezona Lebron ve Bosh transferleriyle giren güçlü rakibini baştan sona önde götürdüğü oyunda 88-80 yendi . Celtics'te 5 oyuncu çift haneli skor üretirken , Heat'te sadece Lebron ve Wade çift haneli skor üretti . Özellikle ilk yarı hücumda çok zorlanan Miami ilk periyotta 9 ikinci periyotta 21 sayı atarak ,%29luk şut yüzdesiyle devreyi 15 sayı farkla 45-30 geride kapattı . 2.yarıda Lebron'un katkılarıyla farkı eritmeye başlayan Heat bir ara farkı 5 sayıya kadar indirdi . Bu bölümden sonra başabaş giden oyunun son çeyreğinde Paul Pierce 11 sayı atarak Celtics'e galibiyeti getirdi .

http://i2.cdn.turner.com/nba/nba/multimedia/photo_gallery/1010/gameaction1026/images/1.jpg

Miami maçı 27/74 saha içi isabeti ve 17 top kaybıyla tamamladı . Bu top kayıplarının 8'i Lebron'dan 6'sı Wade'den geldi .Lebron James 31 sayı 4 ribaund ile maçın en skorer ismi oldu . Wade 16 şutta sadece 4 isabet bulabildiği maçta 13 sayı 6 asist ile oynadı . Chris Bosh ise 11de 3 saha içi isabeti ile 8 sayı ve 8 ribaund üretti . Doğru şutu bulmakta çok zorlanan Miami'de iyi bir oyunkurucu eksikliği göze çarpıyor . Maçın genelinde Wade 1 numara görevini üstlendi . Miami takım olarak sace 15 asist yaparken Boston'dan Rondo'nun 17 asist yapması , Miami'nin hücumunu çok iyi özetliyor. Ama henüz çok yeni bir takım Miami , o nedenle biraz zamana ihtiyaçları var . Daha iyi olacaklardır ama şampiyon olabilecek seviyeye çıkabilirler mi o konuda emin değilim .


http://i2.cdn.turner.com/nba/nba/multimedia/photo_gallery/1010/gameaction1026/images/2.jpg


Boston Celtics de geçen sene kaldığı yerden devam ediyor . Hala ligin en iyi savunma takımı ve savunulamaz denilen Miami'yi %36 şut yüzdesinde tutarak bunu ilk maçtan gösterdi . Çekirdek kadro uzun zamandır değişmediği için oyuncular birbirini çok iyi tanıyor ve birbirleriyle çok uyumlular . Bana kalırsa doğu şampiyonu olmak konusunda Miami'den daha büyük favoriler .


Maçtan Notlar :

  • Geçen sezon bir periyotta en az 12 sayı üreten Miami bu sezonun ilk maçında 1. periyotta 9 sayı üretebildi . Ayrıca yine geçen sezon ilk yarı en az 32 sayı üreten Heat bu maçta 30 sayıda kaldı .
  • Maç boyunca Celtics taraftarı Lebron James'i yuhladı .
  • Semih Erden maçta süre almadı .
  • Geçen sezon Cleveland formasıyla sezona Boston mağlubiyetiyle başlayıp sezonu Boston mağlubiyetiyle kapatan Lebron James bu sezona da Miami formasıyla Boston mağlubiyetiyle başladı . Ayrıca James Boston'da oynadığı son 3 maçta 24 top kaybı yaptı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder