
Euroleague'de 2010/11 sezonu kuraları çekildi.
A Grubu: Caja Laboral, Maccabi Electra Tel-Aviv, Partizan Belgrade, Asseco Prokom, Zalgiris Kaunas, elemelerden gelecek bir takım
B Grubu: Olympiacos Piraeus, Real Madrid, Unicaja, Virtus Roma, Brose Baskets, elemelerden gelecek bir takım
C Grubu: Regal Barcelona, Montepaschi Siena, Lietuvos Rytas, Fenerbahce Ülker, Cibona Zagreb, Cholet Basket
D Grubu: CSKA Moskova, Panathinaikos, Power Elec. Valencia, Efes Pilsen, Armani Jeans Milano, Union Olimpija Ljubljana
Eleme Turu kuraları da çekildi. İşte temsilcimiz Banvit'i ilgilendiren eşleşmeler;
Asvel Basket Lyon - KK Buducnost
Le Mans Sarthe - Banvit BK
BC Khimki - Pepsi CasertaMaroussi BC - Budivelnik
Kura Yorumları

Fenerbahçe Ülker , geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Barcelona ve Siena'yla aynı grupta . Bu takımlara 2 maçta da mağlup olmuştu . Ama bu yıl Siena ciddi kan kaybetti . O nedenle Siena'ya karşı en azından kendi evinde galibiyet çıkarabilir . Ayrıca grubun diğer takımlarından Rytas da eski günlerinden uzak . Cibona ve Cholet ise zayıf takımlar . Fenerbahçe Ülker büyük hedefler için bu grupta 2. olmalı . En kötü ihtimal 3. olmalı . Bu konuda Fenerbahçe taraftarına da büyük iş düşüyor . Geçen sene yalnız bıraktıkları takımlarını bu sene desteklemeliler . Teknik ve oyuncu kadrosundaki değişikleri göz önüne alırsak Fenerbahçe bu grupta 3.sıranın altına düşmez . 2.lik harika olur . 1.lik ihtimali ise bana kalırsa yok .
PS: Fenerbahçe Ülker 1 yıldız transferi daha yapacak.

Efes Pilsen klasik bir tabirle resmen ölüm grubuna düştü . Panathinaikos ve Cska Moskova , lige şampiyonluk hedefiyle başlayacak olan 2 takım . Efes'in bu takımlara karşı galibiyet çıkarması neredeyse imkansız . Grubun diğer takımlarından Valencia ise geçen yılın EuroBasket şampiyonu . Ama bilindiği üzere Valencia koçu Spahija'yı temsilcimiz Fenerbahçe Ülker'e kaptırdı . O nedenle eski gücünde değil . Armani Jeans Milano ise en az Efes kadar kaliteli bir takım . Grubun en zayıf halkası olarak görülen Union Olimpija ise kendi evinde mutlaka sorun çıkaracaktır .Efes Milano ve Valencia ile 3 ve 4.sıralar için yarışacaktır . İlk 2 neredeyse imkansız . Ben grup 4.sü olacağını düşünüyorum .
Banvit'e gelirsek ; onların işleri çok zor . İlk turu geçseler bile ilerki turlarda Khimki ya da Maroussi ile karşılaşacaklar . Euroleague gruplarını görme ihtimalleri çok düşük .O nedenle Banvit bu elemeyi bir adım olarak görüp seneye daha ileri nasıl gidebileceğini düşünmeli.
Yazı : Berkay Köfteci
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder