12 Temmuz 2010 Pazartesi

Derek Fisher'la 3 Yıl Daha


























Lakers Derek Fisher'ın sözleşmesini 3 yıl daha uzattı . Geçen sezon şampiyon takımda 7.5 sayı 2.5 asist ortalamaları tutturan Fisher normal sezon içerisinde çok eleştirilmiş ve takımın en zayıf halkası olarak gösterilmişti. Fakat Play-Off'ta tecrübesiyle ayağa kalktı ve özellikle final serisinde takıma çok önemli katkı verdi . (Final 3. maçını son periyotta tek başına kazandırdı)36 yaşındaki bir oyuncuya 3 senelik kontrat verilmesi bana biraz garip geldi ama sanırım Lakers vefa borcunu ödemek istedi . Kariyerindeki 14 yılın 11'ini Lakers'da geçiren Fisher'ın süreleri , Steve Blake'in takıma gelmesiyle mutlaka azalacaktır ama en kritik anlarda güvenilir ellerden biri olacağına şüphe yok .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder