
Lebron James. Nam-ı diğer Kral . NBA'in en büyük süperstarı .MJ'yi izlememiş biri olarak hayatımda izlediğim en iyi oyuncu . Bu yaz döneminde de onun diğer yıldızlardan ne kadar ayrı bir yerde olduğunu gördük . Her oyuncu ,görüşme yapacağı takımın bulunduğu şehre giderken O , takım yöneticilerini Cleveland'daki ofisinde ağırladı . Gitme olasılığı bulunan takımlar O'na karşı, yağ çekme yeteneklerini sonuna kadar kullandılar . Cleveland'da play-off'lar sırasında ''Burada doğdu, burada yükseldi , burada oynar , burada kalır '' pankartları asıldı .

New York yeni transferi Amare'yi devreye soktu. Ayrıca Sopranos dizisi Lebron'un New York'a gelmesi için özel bir bölüm çekti vs vs .Yaklaşık bir hafta süren Lebron'u ikna maratonu bu gece TSİ 04.00'da Amerika'nın ESPN kanalında son bulacak .Lebron kararını 1 saatlik basın toplantısında açıklayacak . Bir takım ismini söylemenin en fazla 4sn süreceği düşünülürse bu toplantının pazarlama hamlesinden başka birşey olmadığını belirtmek lazım . Bu canlı yayından da birkaç milyon doları cebe indirmiş durumda kendisi.
Ne karar vereceğine gelirsek , Boozer'ın da takıma katılmasıyla Chicago Bulls en büyük aday . Bana kalırsa da oraya gitmeli . Noah-Boozer-James-Rose müthiş bir takım olur .
Yazı : Berkay Köfteci
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder